Vaak Gestelde Vragen

Neem aub eerst onze vaak gestelde vragen door alvorens ons te contacteren. Hebt u een vraag die hier niet werd beantwoord? Aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen via het contactformulier.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Wij bieden onze klanten de mogelijkheid te betalen via bankoverboeking, Bancontact en iDeal.
Wanneer ontvang ik mijn factuur?
Uw factuur ontvangt u via email na het plaatsen van uw bestelling. Dit kan wel enkele minuten duren.
Kan ik contant betalen bij levering?
Neen, betaling bij levering is niet mogelijk.
Kan ik mijn bestelling zelf komen ophalen?
Uw bestelling zelf komen afhalen in ons magazijn te Heule is mogelijk. U kan deze optie selecteren op de bestelpagina. Na het plaatsen van uw bestelling en betaling ontvangt u van ons een mail als uw bestelling klaar staat voor afhaling.
Is mijn online betaling veilig?
Ja! Onze online betalingen worden verzorgd door Mollie, een toonaangevende betalingsverwerker die al sinds 2005 bestaat. Indien u liever niet online via bankkaart betaalt heeft u nog steeds de keuze om uw betaling te voldoen via manuele bankoverboeking/overschrijving.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Levertermijn voor dakplaten op stock: gemiddeld 7 à 10 werkdagen. Levertermijn voor dakplaten niet op stock: maximaal 20 werkdagen.
Hoeveel bedragen de verzendingskosten?
Tarief van levering hangt af van uw adres en het totale gewicht/volume van uw bestelling en wordt automatisch berekend op onze bestelpagina.

Contacteer Ons

Onze openingsuren:

Maa – Vrijdag:
09.00-12.00u en 13.00-18.00u
Zat- & Zondag:
Gesloten

Toonzaal:

Adres:
Oude Ieperseweg 119, 8501 Heule (BE)

Email:

Algemeen:
info@dakplatenshop.be
Sales:
sales@dakplatenshop.be
Leveringen:
transport@dakplatenshop.be

Telefoon *:

Algemeen:
+32 56 90 54 80
Technisch:
+32 56 90 54 83
Leveringen:
+32 56 90 54 86

* Wij hanteren telefoonvrije momenten en zijn telefonisch alleen bereikbaar van 10u-12u en 13u-16u.